Handelsbetingelser

Betaling

Her på shoppen kan du betale med betalingskort og MobilePay. Når du i kurven går til betaling, kan du vælge hvilken betalingsmetode du ønsker at bruge.

Vi tager ikke gebyrer ved brug af betalingskort eller MobilePay. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Valutaen vi benytter i shoppen, er DKK (Danske kroner). Alle priser på shoppen er inkl. moms.

Der kan betales med følgende kort og metoder:

  • Visakort
  • MasterCard
  • Mobile pay

 

Fragt

Alle ordrer leveres kun til Danmark. Leveringstiden på varer fra din ordre er 2-6 hverdage. Vi afsender typisk ordrer hver mandag og torsdag. Du kan få leveret din pakke med GLS til nærmeste pakkeshop.

Levering til pakkeshop koster 49,- pr. ordre, vi sender fragtfrit til pakkeshop, ved køb over 399 kr.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os*.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@holleholle.dk. Hvis varen er blevet brugt, kan den ikke returneres.

*Pengene gives ikke retur på fragt.

** Udsalgsvarer kan ombyttes inden 14 dage efter du har modtaget ordren.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os, vi tilbagebetaler dit køb indenfor 5 bankdage, dog tilbagebetales fragten ikke, såfremt du har opnået fri fragt.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur

Kun nye og ubrugt varer tages retur.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage*. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Hvis du ikke har afhentet din pakke inden den, sendes retur til os, vil du kun få refunderet beløbet for varerne. Fragten vil ikke blive refunderet.

*Pengene gives ikke retur på fragt.

Varen sendes til

HolleHolle
Slotsgade 23
9330 Dronninglund

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller
et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til

HolleHolle
Slotsgade 23
9330 Dronninglund

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

  • Navn
  • adresse
  • tlf.nr.
  • mailadresse

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos HolleHolle og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på holleholle.dk er HolleHolle. Vi videregiver eller sælger ingen informationer om hverken kunder, ordrer eller andet til tredjepart. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@holleholle.dk.

 

Juridiske oplysninger

Butik HolleHolle v/ Line Eiler Nørskov Kolind
Slotsgade 23
9330 Dronninglund
CVR: 42967343
info@holleholle.dk
+45 40209323

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os enten på mail eller tlf. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal.

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 06/02-2024 af Line Kolind